Nog 1 week..! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anke Donkersgoed - WaarBenJij.nu Nog 1 week..! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anke Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Nog 1 week..!

Blijf op de hoogte en volg Anke

01 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Yehesss de kriebels beginnen nu wel echt te komen..
Nog maar een weekje en dan begint het avontuur!!

De Lonely Planet is mijn vaste bedpartner en de stijfheid in ledematen van de 22 inentingen is voelbaar..
Gek om de mooie dingen in Nederland straks een tijd niet bij me te hebben, maar ik ben er helemaal klaar voor en sta eigenlijk gewoon te trappelen.. Let's go to India!!

Ik denk dat ik ongeveer 1,5 jaar geleden riep: Ik wil de Himalaya beklimmen. Ik dacht toen nog niet aan zo'n letterlijke vorm, maar in de tussentijd is het aandringende gevoel om naar India te gaan steeds sterker geworden. Nu, net afgestudeerd en met avontuur-drang ten top, vertrek ik met m'n backpack voor 4,5 maand naar de kleuren, geuren en hemelse chaos VS heiligheid.

Ik heb wat plaatsen waar ik graag heen wil, maar geen vast plan. Ik wil vooral mijn neus achterna gaan, de ultieme vrijheid ervaren om te doen wat ik voel dat klopt in elk moment. Maar het is wel leuk voor jullie (en mij achteraf) om een beetje te kunnen bijhouden waar ik ben en wat ik uitspook; vandaar deze blog.

Woensdag 8 augustus vlieg ik om 9.30.

Dinsdagavond 19.00 is mijn Kick-off-India-borrel in het Vondelpark.

Ik zie jullie hopelijk tot daar voor de laatste knuffels :)

Ank

  • 01 Augustus 2012 - 18:20

    Lout:

    YES! de eerste reactie: Hoewel het nog helemaal niet zo ver is, en we dinsdag nog de tijd hebben om afscheid te nemen, wens ik je alle geluk van de wereld toe tijdens je reis! Ik heb er alle vertrouwen in dat je het te gek gaat hebben! X

  • 02 Augustus 2012 - 11:24

    Joke:

    Oooh wat spannend!! Ik voel bijna de kriebels zelf! Gelukkig zie ik je nog een heel weekend!!! Dikke kussen xxx

  • 07 Augustus 2012 - 08:50

    Rozanne:

    Ha mopke, veel plezier met de laatste voorbereidingen en voorpret! En op de kickoff party natuurlijk. Have fun and see you in India! xxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 82602

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 22 December 2012

India

Landen bezocht: