Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anke Donkersgoed - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anke Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Anke

08 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Na een heerlijke avond met de meest fijne mensen en wensen, ben ik klaar voor vertrek! Om half 10 (over 6 uur) stijg ik op naar het avontuur... YES!

Ik kom aan in Delhi waar mijn zus Roos en haar vriend me ophalen, zij zijn er nu op vakantie en we brengen samen mijn eerste twee dagen door. Ik heb dus een hele fijne warme aankomst! Vanaf zaterdag ben ik dan echt on my own.... :)

Bedankt voor alle lieve berichten, ik neem ze met me mee op reis, allemaal! Ik laat snel wat van me horen.

Heel veel liefs!

Ank

  • 08 Augustus 2012 - 04:23

    Tante Marieke:

    spread your wings and fly sweetheart.

  • 08 Augustus 2012 - 04:23

    Tante Marieke:

    spread your wings and fly sweetheart.

  • 09 Augustus 2012 - 23:27

    Mik:

    Goed aangekomen lieve Koza? Ben benieuwd naar je avonturen! Geniet ervan en keep us posted! Dikke kus

  • 10 Augustus 2012 - 11:06

    Joke:

    Heel veel plezier lieffie!

    And don't take a shower with the family hahahahaha

    Kusjes, Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 82602

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 22 December 2012

India

Landen bezocht: